ارائه کننده سینی مسی خاتم کاری با عرضه این محصولات در طرح ها و اندازه های گوناگون موجب شده است که افراد بسیاری برای خرید این مرکز را انتخاب نمایند. این سینی ها علاوه بر دوام بالا دارای ظاهری متفاوت به نسبت به انواع دیگر این محصولات می باشند.

ارائه کننده سینی مسی خاتم کاری

انواع سینی خاتم کاری مسی

انواع سینی خاتم کاری مسی انواع سینی خاتم کاری مسی شامل سینی های مستطیل، دایره و بیضی شکل می باشند که بر روی آن ها نقش و نگار خاتم کاری انجام شده است. معمولاً انواع مختلف این سینی ها دارای سطوحی مسطح و با لبه های کوتاه هستند و برای پذیرایی آشامیدنی و یا غذا ها کاربرد دارند.

معمولاً بر روی سینی هایی که خاتم کاری انجام می شود یک لایه لعابی قرار می گیرد که می‌ تواند موجب حفظ رنگ اولیه این کالا شود.

افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند با استفاده از ابزارهای مخصوص محصولاتی را تولید می کنند که دارای ظاهری زیبا و خاص می باشند، البته لازم است عنوان گردد که این محصولات جزء کالاهای لوکس محسوب می شوند که دارای قیمت های گران تری به نسبت سینی های معمولی می باشند.

هنر خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی می باشد که در شهر اصفهان بیش تر افراد در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. به دلیل زیبا بودن انواع مختلف سینی های مسی خاتم کاری شده و کیفیت بالای این محصولات این مدل سینی ها علاوه بر این که در بازارهای داخلی طرفداران بسیاری دارند در برخی از کشورها نیز از خرید این محصول استقبال فراوانی شده است به همین دلیل این شرکت با داشتن نمایندگی فروش در برخی کشورها توانسته است سودآوری بالایی را برای کشور به ارمغان آورد.

قیمت سینی مسی خاتم کاری

قیمت سینی مسی خاتم کاری قیمت سینی مسی خاتم کاری شده توسط این مرکز به فروش می رسد بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه می باشد به این دلیل که فروشندگان این مرکز با خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات از تولید کنندگان آن ها و با حذف برخی هزینه های اضافی انواع مختلف سینی مسی را با درصد سود اندکی به فروش می رسانند. این افراد با کم کردن سود فروش خود توانسته اند موجب جذب مشتریان بسیاری گردند.

این مرکز به دلیل دارا بودن انواع مختلف این کالا موجب شده است که بیش تر فروشندگان این سینی ها از سراسر کشور به این نمایندگی مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری نمایند. اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که برایتان علاوه بر قیمت کالاها کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به شما توصیه می‌کنیم که به این مرکز فروش مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *