ساعت خاتم کاری رومیزی یکی از المان های مهم در تزئین میز محیط کار یا خانه است. این محصولات از نظر شکل ظاهری و مدل تنوع بسیار زیادی دارند که ما به بررسی چند نمونه از پرطرفدارترین آنها می پردازیم. همچنین مراکز ارائه کننده آنلاین انواع ساعت های خاتم کاری اصفهان را معرفی خواهیم نمود.

ارائه کننده ساعت خاتم کاری رومیزی

مدل های ساعت خاتم کاری رومیزی

مدل های ساعت خاتم کاری رومیزی اگر به دنبال خرید چند لوازم خاص و شیک برای میز کار خود یا تزئین سالن پذیرایی هستید، بدون شک داشتن چند وسیله خاتم کاری شده مانند ساعت می تواند شما را به هدفتان برساند. یکی از لوازم خاتم کاری پرطرفدار که در محیط های خانگی و اداری می تواند مورد استفاده قرار داد، ساعت های رومیزی هستند.
در تولید این مدل ساعت ها از قطعات کوچک خاتم کاری که از جنس چوب، فلز مس یا استخوان هستند استفاده می شود. تلفیق هنر خاتم کاری و میناکاری موجب خلق لوازمی خارق العاده از نظر شکل ظاهری، رنگ و طراحی منحصربه فرد می شوند. این محصول از نظر اندازه، شکل ظاهری، طراحی و نقاشی مدل های متنوعی را شامل می شود. سه نمونه از پرطرفدارترین انواع مدل های ساعت خاتم کاری رومیزی عبارتند از:

  • ساعت خاتم کاری اسلیمی: صفحه بیضی شکل در قسمت وسط و استفاده از طرح های اسلیمی و سنتی دو مزیت و ویژگی مهم این ساعت است.
  • ساعت خاتم کاری مینیاتور: وجود طرح های مینیاتوری که به صورت دستی بر دیواره ساعت کار شده است، آن را منحصر به فرد و خاص می کند.
  • ساعت خاتم کاری گوهران: دارای طرح خورشیدی استکه قاب وسط آن دایره ای شکل است. سایز بندی متنوعی دارد و جزء نمونه های پرفروش دیواری و رومیزی به شمار می رود.

ساعت خاتم کاری رومیزی از نظر شکل ظاهری نیز تنوع زیادی دارد که اغلب به صورت اشکال هندسی، مانند بیضی، مربع، مستطیل و دایره طراحی می شود.

مرکز پخش ساعت خاتم کاری رومیزی

مرکز پخش ساعت خاتم کاری رومیزی استفاده از ساعت های خاتم کاری با دو هدف تزئینی و مصرفی صورت می گیرد. مدل های ساخته شده در اصفهان به دست استادکاران حرفه ای مدل هایی هنری هستند که به علت ساخت دستی معمولاً قیمت و نرخ فروش بالاتری دارند. استفاد از استخوان شتر، صدف و چوب درخت گردو، آبنوس و عناب تاثیر زیادی در تعیین قیمت فروش هر عدد از این محصولات دارند.
امروزه شیوه خرید و سفارش نیز می تواند در قیمت ساعت خاتم رومیزی یا دیواری تاثیرگذار باشد. استفاده از شیوه های سنتی و مراجعه مستقیم به اصفهان یا گالری های عرضه، بدون شک افزایش قیمت ها را به همراه خواهد داشت.
برای رفع این مشکل و دسترسی آسان و ارزان به انواع ساعت های خاتم کاری، فروشندگان این مرکز به صورت آنلاین جدیدترین مدل ها را با قیمت تولیدی در بازار سراسر کشور پخش کرده و در اختیار خریداران قرار می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *