هنر خاتم کاری یکی از اصیل ترین هنرهای دستی ایران است که هنرمندان و استادکاران این رشته با کنار هم قرار دادن تکه های پازل مانند اشکال هندسی، شکل و جلوه بی نظیری به اشیاء مختلف می دهند. ساعت خاتم کاری یکی از زیباترین محصولات تولید شده است  که در اشکال و سایزهای مختلف تولید و به بازار فروش عرضه می شود. ارائه دهنده ساعت خاتم کاری بزرگ غالبا تولیدکنندگان این محصول هستند که نتیجه هنر دست خود را به نمایش می گذارند.

ارائه کننده ساعت خاتم کاری بزرگ

رنگ بندی ساعت خاتم کاری بزرگ

رنگ بندی ساعت خاتم کاری بزرگ اگر شما هم جزء افرادی هستید که دکوراسیون منزل خود را با خرید هنرهای دستی شهرهای مختلف کشور تزیین می کنید، پیشنهاد می کنیم  با قرار دادن ساعت خاتم کاری بزرگ روی دیوار سالن پذیرایی خود، دکوراسیون منزل خود را کامل کنید.

این محصول در اشکال مختلف به صورت خورشیدی، مربع و مستطیل همچنین چند ضلعی های منظم و در رنگ بندی های متفاوت به بازار فروش عرضه می شود. رنگ بندی ساعت خاتم بیشتر در طیف رنگ های سبز و آبی می باشد. همین امر زیبایی و جلوه خاصی به این نوع ساعت داده است.

چوب های رنگی که در ساخت این محصول استفاده می شود از بهترین چوب گردو یا درخت آبنوس می باشد. قطر و ابعاد این ساعت نیز بسته به سلیقه و ذوق استاد خاتم کار می تواند متفاوت باشد.

مرکز پخش ساعت خاتم کاری بزرگ

مرکز پخش ساعت خاتم کاری بزرگ همانطور که شما نیز می دانید هنر خاتم کاری خاص هنرمندان اصفهانی است. بر این اساس انواع ظروف و محصولات خاتم کاری شده را در این شهر می توان پیدا کرد.

مرکز پخش محصولات خاتم کاری با ارائه انواع ساعت خاتم کاری در ابعاد بزرگ کار فروش این محصول را برای تولیدکنندگان آسان ساخته است.

اگر قصد خرید این محصول را به صورت عمده یا خاص دارید، شما نیز می توانید با مراجعه به مرکز پخش محصولات خاتم کاری این ساعت را با قیمت مطلوب خریداری کنید. لازم به ذکر است که خریداران عمده ساعت خاتم کاری می توانند این محصول را با قیمت ارزان تری خریداری کرده و با فروش جزئی آن به سود‌ قابل توجهی دست یابند.

گاهی برخی از تولیدکنندگان با برگزاری جشنواره های فروش و ارائه تخفیفات خوب برای تولیدات خود می توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

مرکز پخش ساعت خاتم کاری این محصول را به صورت صادراتی برای عرضه به بازارهای فروش خارجی نیز در اختیار تاجرانی که در زمینه صادرات فعالیت می کنند، قرار می دهد. در بازارهای جهانی نیز از این محصول استقبال زیادی شده و این نمونه ساعت با هدف کسب ارز خارجی به کشورهای مختلف صادر می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *