یکی از محبوب ترین تابلو های زینتی که در کنار زیبایی می تواند یک سرمایه گذاری بسیار عالی نیز محسوب شود، تابلو قلم زنی نفیس صادراتی است، این تامین کنند یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین ارائه کننده تابلو قلم زنی نفیس صادراتی به شمار می رود که توانسته است مرغوب ترین و هالی ترین نمونه از این محصولات را با قیمتی باورنکردنی و ارزان به دست مشتریان این کالا برساند.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

ارائه کننده تابلو قلم زنی نفیس صادراتی

مشخصات تابلو قلم زنی نفیس

مشخصات تابلو قلم زنی نفیس قلم زنی یکی از هنر های نفیس ایرانی به شمار می رود که علاوه بر زیبا بودن می تواند یک سرمایه گذاری هوشمند هم به شمار رود، اگر کمی دقت کرده باشید تابلو های نقاشی و صنایع دستی جزو 5 سر مایه گذاری بسیار مطمئن و پرسود به شمار می روند، این نمونه تابلو ها با گذشت زمان نه تنها از ارزش آن ها کم نمی شود بلکه بر قیمت آن ها نیز به عنوان یک شی عتیقه و کمیاب افزایش پیدا می کند.

اگر قصد دارید این نمونه از این تابلو ها را تهیه و خریداری کنید بهتر است اطلاعاتی را در باره مشخصات تابلو قلم زنی بدست آورید تا بتوانید با اطلاعات و آگاهی بیشتری این کالا را تهیه و سفارش دهید.

از مهمترین مشخصات این تابلو ها، طرح و شیوه قلم زنی آن می باشد، این نمونه تابلو ها اغلب از طرح گل و پرنده استفاده می شود، و قلم زنی بر روی صفحات مسی یا نقره ای انجام می گیرد و در نهایت با استفاده از لعابی از قلع آن را می پوشانند، تولید کننده این تابلو ها برای زیبا تر جلوه دادن اثر خود، محیط و سطح کار خود را با استفاده از پارچه های مشکی یا چرم تزئین می نماید تا کار زیبا تر و جذاب تر به نظر آید.

قیمت تابلو قلم زنی نفیس صادراتی

قیمت تابلو قلم زنی نفیس صادراتی ایران با داشتن هنر مندان خوش ذوق و خلاق، توانسته است در زمینه صنایع دستی خود را در جهان مطرح نماید، تابلو های قلم زنی ایرانی به دلیل داشتن جذابیت و زیبایی از ظرفیت بسیار بالایی برای صادرات برخوردار هستند ، هر ساله صادرکنندگان زیادی، نمونه های نفیس این محصولات را به خارج از کشور صادر می کنند و سود خوبی را برای خود و تولید کنندگان این کالا فراهم می سازند.

قیمت تابلو قلم زنی صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، کیفیت و نوع مواد به کار برده، نام استاد و سازنده، طرح و ابعاد این نمونه از تابلو های نفیس از مهمترین این عوامل به شمار می روند که می توانند نقش تعیین کننده ای در قیمت تابلو قلم زنی نفیس صادراتی داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *