تابلو قلم زنی اصفهان یکی از هنرهای دستی است که در قالب طرح های متنوع روی تابلو اجرا می شود این کار در واقع هنر ذهن و دست هنرمندان خوش سلیقه و ماهر اصفهان می باشد. در اصفهان انواع مختلفی از این تابلوها که با قلم های مختلفی تهیه شده اند توسط ارئه کنندگان آن پخش می شوند. امروزه علاوه بر اصفهان در نقاط دیگری از کشور هم تابلو قلم زنی اصفهان مشاهده می شود تا علاقمندان به این طرح و سبک بتوانند از آن استفاده کنند.

ارائه کننده تابلو قلم زنی اصفهان

انواع سبک تابلو قلم زنی کدام است؟

انواع سبک تابلو قلم زنی کدام است؟ سبک تابلو قلم زنی دارای انواع مختلفی است که امروزه تمام این سبک هایی را که روی تابلوهای قلم زنی ایجاد می کنند با مراجعه به مراکز خرید آنها می توان مشاهده کرد. هر کدام از این سبک ها خود دارای زیبایی خاصی است که بر روی تابلوهای مختلف حک شده اند. از جمله سبک های قلم زنی می توان به سبک قلم زنی برجسته، نیمه بر جسته، حکاکی شده، ریزه قلم زنی و مشبک کاری اشاره کرد، که هنرمندان برای اجرای هر کدام از این سبک ها روی تابلو مورد نظر از وسایلی همچون قلم و دستگاه قیر کاری و … استفاده می کنند. توجه داشته باشید که نحوه قلم زدن روی تابلو برای هر سبکی با سبک دیگر متفاوت است به عنوان مثال در برخی از آنها مانند سبک برجسته ابتدا از پشت تابلو قلم زنی را اجرا می کنند ولی در سبک نیمه برجسته این کار را از داخل تابلو انجام می دهند و در برخی دیگر ابتدا سطح تابلو را جدا می کنند و این چنین است که طرحهای روی تابلو با هم فرق می کنند. بعد از اتمام قلم زنی وقتی که تابلو در طرح و سبک مورد نظر آماده گردید از یک لعاب برای یکدست کردن طرحها استفاده می کنند. از تابلوهای قلم زنی شده برای دیوارکوب کردن به دیوارهای داخل سالن استفاده می کنند که وجود آنها روی دیوار چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

قیمت خرید تابلو قلم زنی اصفهان

قیمت خرید تابلو قلم زنی اصفهان خرید تابلو قلم زنی اصفهان از سوی فروشندگان آنها انجام می گیرد که این نمایندگی ها در اکثر نقاط موجود می باشند. قیمت خرید انواع مختلف از این تابلوها با هم تفاوت دارد زیرا هم از نظر جنس تابلو و هم از نظر سبک قلم زنی با هم تفاوت دارند. مسلما تابلوهایی که جنس آنها مسی است و قلم زدن روی آنها سخت تر باشد و به گونه ای زمان بیشتری برای آماده شدن برده باشند دارای قیمت بالاتری هستند و از طرفی همیشه هنرهای دستی به دلیل داشتن کیفیت بالا دارای ارزش بالاتری هم هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *