ارائه کننده تابلو قلمزنی سنتی، این کالاهای تزیینی را در ابعاد و طرح های مختلفی عرضه می کند. مشتریان می توانند با قیمت های باور نکردنی، خرید را از این مجموعه انجام دهند. انواع تابلو قلمزنی وجود دارد که هر کدام از آنان ویژگی های گوناگون را دارا می باشند که ما در ادامه به صورت همه جانبه، به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.ارائه کننده تابلو قلمزنی سنتی

انواع تابلو قلمزنی سنتی کدام است؟

انواع تابلو قلمزنی سنتی کدام است؟ یکی از هنرهای قدیمی کشورمان، قلمزنی است. استادان بزرگی در این عرصه، طی دوره های متفاوتی در ایران ظهور کرده اند. امروزه نیز شاهد تابلوهای بسیار ارزشمندی در این حوزه می باشیم که در طراحی های گوناگونی، این محصولات هنری را ارائه می دهند. اما انواع تابلو قلمزنی سنتی کدام است؟ در زیر چند نمونه را معرفی می کنیم:

  • طرح خاتم کاری
  • طرح بوته و گل
  • طرح گل و مرغ
  • طرح ان یکا‌د
  • طرح آیت الکرسی
  • طرح لیلی و مجنون
  • طرح خاتم نقاشی شکار

این تابلوها هر کدام شان زیبایی های خاص خود را دارند و از سویی، کیفیت های شان نیز متفاوت می باشد. آنان نه تنها از نظر خود اثر مهم هستند، بلکه قاب ‌های ‌شان نیز متفاوت ساخته می شوند. این چهار‌چوب ها را عمدتاً از چوب های با کیفیت و یا فلزات گوناگون می سازند.

به هر حال، اگر قصد هدیه دادن، جایزه دادن، تزیین نمودن منزل و دفتر کار را دارید، می توانید از این تابلوهای نفیس، زیبا و در همین حال بسیار ارزشمند از دید هنری، استفاده کنید. قابل ذکر است که هر یک از این محصولات در سایزهای گوناگونی ارائه می شوند و مناسب برای محیط های مختلفی می باشند.

قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی

قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی درباره قیمت خرید تابلو قلمزنی سنتی باید بگوییم، این کالاها را بر اساس فاکتورهای گوناگونی، ارزش گذاری می کنند. مثلاً مسئله چگونگی نقش و نگار بسیار مهم است. هر چه این کار شلوغ تر باشد و در همین حال ظریف قلمزنی انجام شده، قیمت آن بالاتر می رود.

البته جنسی که روی آن کار صورت می گیرد نیز خود تعیین کننده اصلی می تواند باشد. عموماً بر روی فلزاتی‌ همچون مس و طلا این هنر را پیاده سازی می کنند. بی تردید فرق زیادی در قیمت های این چنین تابلوهایی خواهد بود.

موضوع دیگری که از جمله عوامل اصلی در بحث قیمت گذاری می باشد، ابعاد تابلو است. این مسئله را هم باید لحاظ کرد که نوع جنس چارچوب هم بسیار مهم می باشد و در این زمینه، تاثیر گذار است.

اما از این ها که بگذریم، در بخش داد و ستد، اگر خرید را عمده انجام دهید، می توانید تخفیف های عالی از عرضه کننده دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *