استفاده از محصولات سنتی و کلاسیک در بین ما ایرانیان بسیار رواج دارد. تابلو خاتم کاری شده از نمونه محصولاتی است که جزء صنایع دستی مهم محسوب می شود و به دلیل زیبایی خارق العاده طرفداران زیادی دارد. ارائه تابلوهای خاتم کاری شده در سایز و نمونه های متعدد در حال انجام می باشد.

ارائه کننده تابلو خاتم کاری شده

مشخصات تابلو خاتم کاری شده

مشخصات تابلو خاتم کاری شده قاب وسیله و یا ابزاری است که از آن برای قرار دادن عکس های خانوادگی، مدارک مهم (ورزشی، هنری، تحصیلی)، نقاشی، دست نوشته های خوشنویسی و … درون آن استفاده می شود.

قاب باید به نحوی باشد که علاوه بر ظاهری زیبا، دارای کیفیتی برتر نیز باشد به طوری که تا سال های سال بدرخشد.

تابلو و یا قاب خاتم کاری از نمونه های قاب های منحصر به فردی است که از قدمت تولید بالایی در کشور ما و مخصوصا در شهرهایی اصفهان، شیراز و … می باشد. شهرهای سنتی کشورمان دارای هنرمندانی می باشند که در زمینه قاب های خاتم دارای مهارت خاصی هستند.

مشخصات تابلو خاتم کاری شده با کیفیت بالا شامل موارد زیر می باشد:

  • خاتم کاری های انجام شده بر روی قاب دارای ظرافت و در عین حال مرغوبیت بالایی می‌باشد.
  • سایز قاب خاتم بر اساس استانداردها می باشد.
  • تمام مراحل تولید و صیقلی شدن این قاب ها توسط دست انجام می گیرد.
  • چوب اصلی قاب از بهترین چوب ها می باشد.

به طور کلی قاب های خاتم کاری شده از نمونه هنرهای اصیل و برجسته می باشد که دارای ارزش بسیار زیادی هستند. این قاب ها علاوه بر یک وسیله مناسب برای منزل و یا محل کار، به عنوان هدیه ارزشمند نیز برای مناسبت های مختلف به شمار می آید.

مرکز خرید تابلو خاتم کاری شده

مرکز خرید تابلو خاتم کاری شده تابلو خاتم کاری شده علاوه بر عرضه بالا در سطح کشور توسط مسافران داخلی و خارجی، به کشورهای دیگر نیز ارسال می گردد. از بیشترین کشورهایی که خواستار این کالا می باشند، همسایگان، کشورهای عربی و اروپایی است.

انواع مختلف تابلو خاتم در نمونه های مختلف زیر به دست مشتریان داخلی و خارجی می رسد:

  • طرح های گل و مرغ
  • حاشیه های شبکه بری شده
  • طرح های مینیاتوری اساطیری و نقاشی شده و …

بهتر است بدانید که قاب های خاتم کاری که همراه با نقاشی های مختلف از تابلوهایی می باشد که دارای ارزش و قیمت بالایی می باشند. اغلب درون این قاب ها، هنرهای نگارگری، قلمزنی و … استفاده می گردد.

مرکز خرید تابلو خاتم کاری شده اغلب این کالا را در پانزده سایز مختلف و استاندارد به دست مشتری می رساند. خبر خوب اینکه مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان بهترین تابلوهای خاتم با نرخی دست اول می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *