همه ما می دانیم که خاتم کاری یکی از شغل های مردمان اصفهان می باشد که قدمت چند هزار ساله دارد و تابلو خاتم کاری اصفهان یک کار پر زحمت و تلاش می باشد که فقط از دست هنرمندان اصفهانی بر می آید زیرا یک ارث هنری از پدرانشان می باشد و تبحر خاصی در انجام آن دارند. ارائه کننده این تابلو خاتم کاری در شهر زیبا و نصف جهان می باشد که به صورت قیمت مناسب تر عرضه می شود.

ارائه کننده تابلو خاتم کاری اصفهان

انواع تابلو خاتم کاری با پلاک مسی

انواع تابلو خاتم کاری با پلاک مسی انواع تابلو خاتم کاری در سطح شهر اصفهان موجود می باشد که با قلم زنی بر روی مس طراحی می شوند و طرفداران و علاقه مندان بسیاری را جذب خود کرده و همواره بالایی در بازار های سنتی و صنایع دستی داشته است. تابلو های خاتم کاری با پلاک مسی بسیار شکیل و زیبا می باشند و جلوه و جذابیت خاصی به فضای اتاق شما می دهند و هر کسی می داند که تابلو خاتم کاری کار دست مردمان زحمت کش اصفهان می باشد.

در آوردن طرح و نقش زیبا بر روی تکه ای از مس با به کار گیری ابزار خاتم کاری و قلم زنی کار بسیار پر ارزش و در عین بسیار زیبا و فوق العاده ای می باشد. انواع تابلو خاتم کاری بر روی مس و چوب در سطح بازار های داخلی اصفهان موجود می باشد که با طرح های مختلف و تلفیقی و گل و مرغ و طرح های عرفانی و مینیاتوری قلم زنی می شود و به دست شما عزیزان می رسد. وزن این تابلو ها به دلیل استفاده از پلاک مسی و چوب کمی سنگین می باشد.

قیمت تابلو خاتم کاری اصفهان

قیمت تابلو خاتم کاری اصفهان

فروشگاه های اینترنتی زیادی برای خرید آسان برای مردم غیر بومی طراحی شده تا آن ها با خرید آسان از این تابلو ها لذت ببرند. آن ها می توانند با مراجعه به سایت های فروش انواع تابلو های خاتم را که ساخت اصفهان می باشد به صورت غیر حضوری انتخاب کنند و از قیمت آن مطلع شوند سفارش خود را ثبت کنند که در کوتاه ترین زمان و قیمت مناسب تری از بازار های داخلی که دست دلالان در آن می باشد به صورت پست رایگان مرسوله تحویل بگیرند.

قیمت تابلو خاتم به دلیل ارزش و زحمتی که دارد کمی گران می باشد و در عین حال یک تابلو شکیل و زیبا می باشد که هر کسی از ارزش آن با اطلاع می باشد. دلیل گران بودن قیمت این تابلو استفاده از مس و چوب های خاص کم یاب می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *