امروزه هنر خاتم کاری از مهم ترین و محبوب ترین هنر های دستی و صنعتی ایرانی محسوب می شود که توسط ابزارآلات مهم در این زمینه انواع و اقسام گوناگون ظروف خاتم کاری شده با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازار ارائه می گردند.

از انواع و اقسام ظروف مسی می توان به بشقاب مسی خاتم کاری اشاره نمود که توسط هنر دست هنرمندان اصفهانی با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده به مشتریان ارائه می شود که در نوع خود بی نظیر و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

ارائه کننده بشقاب مسی خاتم کاری

مشخصات بشقاب مسی خاتم کاری شده

مشخصات بشقاب مسی خاتم کاری شده

از مشخصات بشقاب مسی خاتم کاری، این نوع ظرف از جنس مس بوده که داخل این ظرف دارای نقش و نگارهای حکاکی شده بوده و نیز جهت مصرف انواع غذاها به وسیله قلع سفید کاری شده و نیز پشت ظرف از رنگ مس می باشد که دارای جذابیت و زیبایی خاصی در نوع خود می باشد.

همچنین هر چه نقش و نگارها، تنوع در طرح و رنگ، از کیفیت عالی و نیز با ظرافت و زیبایی ساخته شود از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

خاتم کاری از جمله یکی از برجسته ترین و اصیل صنایع دستی ایران می باشد که در نزد ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و نیز علاوه بر جنبه زیبایی دارای کاربردهای فراوان دیگری است که از انواع ظروف خاتم می توان به شیرینی خوری، شکلات خوری، قلمدان، شمعدان، ست چای و سینی و غیره اشاره نمود که این نوع محصولات عمده با ظرافت و دقت نظر توسط استادان هنر در این عرضه از زیبایی وجذابیت خاصی برخوردار می باشد.

این گونه از محصول عمده از لحاظ ظاهری دارای چیدمان منظم و ریز نقش ها می باشد که به ظرف جلوه داده و نیز ارزش آن را از لحاظ کیفی بالا برده است.

 مهم ترین اصل ظروف خاتم استاندارد و مطلوب بودن نظم هندسی و تقارن آن ها می باشد که در ساخت آن ها از اضلاع هندسی به اشکال مختلف و نیز به کار گیری از طرح های پیچیده و زیبا و همچنین جنس مرغوب و مواد اولیه خام و طبیعی استفاده شده که بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروشگاه فروش بشقاب خاتم کاری مسی

فروشگاه فروش بشقاب خاتم کاری مسی

فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر زیادی در سراسر کشور وجود دارند که توانسته اند انواع زیادی از این محصولات با ارزش را در انواع برندهای متفاوت در بازار عرضه نمایند که فروش بشقاب خاتم کاری از این نمونه بوده و نیز با استانداردهای روز دنیا و کاملا طبیعی در اختیار مشتریان و بازاریان قرار داده می شود.

از این نوع محصولات عمده سالانه با تعداد سفارشات با تعداد حجم بالا به اکثر کشورهای دنیا صادر می شوند که صادرات نقش بسزایی در تولید بیشتر محصول و اقتصاد کشور را دارا می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *