تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ، یکی از معروف ترین هنرهای دستی تولید شده در ایران است که در سراسر کشور طرفداران و خریداران بسیاری را به خود جذب کرده است. از جمله مهم ترین مشخصات این اثر ارزشمند، می ‌توان به مسی بودن زمینه ی آن اشاره کرد. همچنین قاب این تابلو از جنس درخت گردو و نارنج می باشد. 

ارائه تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

مشخصات تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

مشخصات تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

ایرانیان از گذشته های دور تاکنون به داشتن هنرهای اصیل و کهن همچون نقاشی، خطاطی یا خوشنویسی، فرش بافی، قلم زنی و سایر هنرهای دستی و غیر دستی معروف بوده‌اند. یکی از این هنرهای اصیل که طرفداران بسیار زیادی نیز در میان دوستداران هنر های دستی دارد، قلم زنی می باشد. قلم زنی در واقع هنر ایجاد نقوش مختلف بر روی فلزات است.

یکی از معروف ‌ترین قلم زنی هایی که توسط ایرانیان صورت گرفته است، تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ، اثر استاد درویشی در اصفهان می باشد. این اثر معروف و نادر، مشخصات خاصی دارد که برای کسانی که علاقه مند به تهیه و خرید آن هستند، آشنایی با این مشخصات لازم می نماید. از جمله مهم ترین مشخصات تابلو قلم زنی می توان  به قاب خاتم کاری شده که دارای رنگ قهوه ای است و از چوب درختان نارنج و گردو ساخته شده است و هم چنین پارچه ای از جنس جیر به رنگ مشکی اشاره نمود. 

درباره ی سایز این تابلو باید گفت این تابلو در سایز 40در80 طراحی شده است که یکی از مناسب ترین سایزها برای تابلو های قلم زنی به شمار می رود. هم چنین نکته ی جالب درباره ی این تابلو ی قلم زنی، وزن حدود ۸ کیلوگرمی آن است. علت این امر مسی بودن زمینه طرح می باشد.

خرید تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

خرید تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ

از آنجا که تابلو طرح گل و مرغ در سراسر ایران طرفداران و متقاضیان زیادی دارد، شاید بد نباشد با نحوه خرید این نوع از تابلو ها آشنایی پیدا کنید.

با توجه به محبوبیت بسیار بالای تابلو قلم زنی طرح گل و مرغ، این تابلو در مراکز و فروشگاه‌ های متعدد هنرهای دستی در سراسر کشور در حال فروش می باشد. یکی از جا افتاده ترین و پرفروش ترین فروشگاه های این تابلو در سراسر کشور را می‌توان “فروشگاه هنرهای دستی پارسیان” برشمرد. برای مشاوره یا خرید از این مرکز می ‌توانید هم از طریق اینترنتی از درگاه مربوط به وب سایت این فروشگاه و هم از طریق مراجعه ی حضوری اقدام فرمایید. 

نکته ی مهم و قابل توجه اینکه به هنگام خرید این تابلو حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *