خاتم کاری و قلمزنی، هنری با پیشینه در ایران محسوب می شود و تا هنوز هم شاهد تولید تابلوها و کالاهای دیگری در این حوزه هستیم. اما از مرکز ارائه تابلو خاتم کاری قلمزنی می توان این محصول را در ابعاد و نقوش متفاوتی تهیه کرد. خرید این محصولات حتی به شکل عمده هم انجام شدنی است که در ادامه به این موضوع می پردازیم.ارائه انواع تابلو خاتم کاری قلمزنی

مشخصات تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

مشخصات تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری از جمله مشخصات تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری این است که جلوه ای زیبا دارد و از سوی دیگر، گنجینه ای از هنر اصیل ایرانی را در آن مشاهده می کنید. این محصولات تلفیقی از دو هنر مشهور می باشند که باعث شده اند تا اثری خیره کننده خلق شود. بیشتر این وسایل تزئینی، با فلز مس، قلمزنی و لعاب قلع آماده شده اند.

در تولید آنان ماه ها زحمت کشیده شده و بهترین شان آن شمار از تابلوهایی هستند که توسط استادکاران معروف، آماده گشته و عرضه می شوند. در هر حال، این نوع از محصولات از قاب های چوبی و فلزی برخوردار می باشند که روی این چارچوب ها هم هنرنمایی اصیل ایران زمین دیده می شود.

گفتنی است، تابلوهایی از این قبیل در ابعاد مختلفی تولید می گردند که در زیر به چند سایز اشاره می کنیم:

  • ابعا‌د 52*62
  • ابعاد 72*122
  • ابعاد 62*102
  • ابعاد 51*81
  • ابعاد 31*25

حتی در اندازه های بسیار بزرگ نیز تولید می گردند که می توانند یک دیوار را کاملاً پوشش دهند. البته این گونه از تابلوها به صورت سفارشی ساخته می شوند. در کل، اگر قصد تزیین مکان خاصی را دارید و یا این که می خواهید، به آشنایان تان هدیه بدهید، این محصولات، بهترین گزینه هستند.

مرکز خرید تابلو خاتم کاری قلمزنی

مرکز خرید تابلو خاتم کاری قلمزنی در تابلوهای قلمزنی و همینطور خاتم کاری، طرح های متفاوتی استفاده می شود. مثلاً آیات قرآنی، تذهیب کاری، گل و مرغ، اشکال هندسی و غیره را می توان نام برد. همه این ها را شما می توانید از مرکز خرید تابلو خاتم کاری قلمزنی، به آسانی تهیه کنید.

نکته جالب در این زمینه، استفاده از رنگ های متنوع می باشد. طبق درخواست شما این کار صورت می گیرد و یا می توانید با نگاهی به کاتالوگ از پیش طراحی شده، آن نوع و نقشی را که می خواهید، با چارچوب خاص آن، سفارش دهید.

روی هم رفته، این مرکز به صورت غیرحضوری محصولاتش را در اختیار مشتریان در هر منطقه از ایران قرار می دهد. برای اطمینان خریدار، کالا تضمین می شود و از سوی دیگر، به صورت شناسنامه دار ارائه می گردد. مجموعه ما، به شکل عمده به عرضه این هنرهای دستی بسیار با ارزش می پردازد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *