مرجع فروش پیپ خاتم کاری شده در انواع مختلف را می توان, شهر اصفهان که مرکز تولید آن است را نام برد که محصولات خاتم کاری را به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند.مرجع فروش پیپ خاتم کاری شده

مشخصات پیپ خاتم کاری شده

مشخصات پیپ خاتم کاری شده پیپ خاتم کاری شده, یک محصول تولید شده در اصفهان می باشد که توسط هنرمندان چیره دست و ماهری طراحی شده است که طراحان به صورت سوزنی نقش مورد نظر خود را بر روی پیپ ها ارائه می کنند. جنس این پیپ ها از پی وی سی سخت می باشد که با ورقه های طلایی خاتم کاری, طراحی می شود.

از مشخصات پیپ خاتم کاری می توان شکل بدنه منحنی و طراحی سنتی آن را نام برد و معمولا قسمت سر این پیپ ها را در دو رنگ شکل می دهند که شکل زیباتری به خود می گیرد. این نوع پیپ ها از بدنه مقاوم  و طراحی زیبایی ساخته می شود که به راحتی می توان از آن استفاده کرد  و به خاطر دارا بودن تزئینات خاص و طرح زیبا می توان به عنوان هدیه برای دیگران استفاده کرد.

از دیگر مشخصات آن می توان شکل ظاهری آن را بیان کرد که به صورت اشکال هندسی پنج ضلعی, شش ضلعی و … بر روی آن کار می شود که طرح و شکل این اضلاع مرغوبیت پیپ را نشان می دهد از این رو هر چه این چند ضلعی ها از نظم و ترتیب بیشتری برخوردار و ظریف تر باشد, پیپ خاتم کاری دارای مرغوبیت و ارزش بالاتری خواهد بود.

پیپ خاتم کاری شده از وزن سبکی برخوردار می باشد که به صورت متراکم و پی در پی, الگو ها بر روی آن طراحی می شود به همین خاطر می توان آن را به عنوان یک دکوری برای زیبا سازی نمای دکوراسین منزل مورد استفاده قرار داد.

عرضه انواع پیپ خاتم کاری شده

عرضه انواع پیپ خاتم کاری شده پیپ خاتم کاری شده در انواع طرح ها ی جذاب و فوق العاده در نمایندگی ها و فروشگاه های هنر های دستی سراسر کشور توزیع می شود که در زمینه پخش و عرضه انواع پیپ ها فعالیت دارند. این مراکز پیپ های خاتم کاری شده را به صورت عمده و جزئی, به کلیه استان ها در کشور عرضه می کنند. هم چنین از طریق سایت های اینترنتی, محصولات خاتم کاری شده را در فروشگاه های آنلاین, به همراه درج قیمت و مشخصات آن برای فروش به اشتراک می گذارند تا مشتریان بتوانند در کم ترین زمان ممکن و بدون واسطه, طرح مورد نظر خود را انتخاب و در قیمتی بسیار مناسب آن را خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *