تابلو قلمزنی اعلا یکی از محصولات دستی و هنر های قدمت دار ایران است و بسیار طرفدار دارد. این هنر به گونه ای است که هر بیننده ای محو آن می شود. در مراکز فروش تابلو قلمزنی اعلا تابلو هایی با ظرافت و کیفیت قابل توجه ارائه می شود. این تابلوها انواع گوناگونی دارند. با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شویم.

مراکز فروش تابلو قلمزنی اعلا

مشخصات تابلو قلمزنی اعلا

مشخصات تابلو قلمزنی اعلا قلمزنی نوعی هنر دستی است که در آن هنرمند بر روی فلزاتی مانند نقره، طلا، برنج و مس نقش های گوناگون ایجاد می کند. برای انجام این کار چکش ها و قلم های مختلفی وجود دارد. قلمزنی یکی از هنرهای چشم نواز، کهن و پر زحمت ایران است. انجام این هنر حوصله، وقت و انرژی زیادی را از سازنده اش می گیرد. در زیر به برخی از مشخصات تابلو های قلمزنی می پردازیم.

این تابلوها در ابعاد متفاوتی از بزرگ و کوچک تولید می شوند. نقش های روی آن به شدت متنوع است و برای هر نوع سلیقه ای در بازار وجود دارد. طول عمر و دوام این تابلوها به شدت بالاست. به نسبت کیفیت و ظرافت هنر آن ارزش مادی آن نیز بالا تر می رود. بر روی فلزهای مختلفی تولید می شوند اما غالبا از فلز مس استفاده می کنند. تابلوها دارای قاب های متنوع و رنگارنگ هستند. فروش آن ها به صورت عمده یا جزئی انجام می گیرد و در بعضی مراکز سفارش مشتریان نیز پذیرفته می شود.

بعضی از تابلوها دارای زمینه پارچه ای و قاب های فلزی یا چوبی می باشند. در برخی موارد روی یک قطعه فلز یک تکه قلمزنی انجام می شود. تابلوها ممکن است مسطح یا برجسته باشند. در بعضی تابلو های برجسته قلمزنی از پشت تابلو انجام می شود. تابلو قلمزنی برجسته زیبایی های بیشتری را نسبت به سایر انواع قلمزنی به نمایش می گذارد و زحمت بیشتری در بر دارد.

خرید تابلو قلمزنی برجسته اعلا

خرید تابلو قلمزنی برجسته اعلا از آن جایی که برای تولید تابلو های قلمزنی برجسته اعلا از مواد اولیه بسیار مرغوب و گرانی استفاده می شود و انجام آن زحمت زیادی در پی دارد ارزش مادی و قیمت آن ها نیز به مراتب بالا تر از سایر کالاهاست. از طرفی افراد زیادی به این هنر علاقه مند هستند و در پی خرید تابلو های برجسته می باشند. از این جهت تهیه آن از مراکزی که هیچ واسطه ای وجود ندارد بسیار به صرفه تر و راحت تر خواهد بود و قیمت تابلو قلمزنی در آن ها مناسب تر است. از سوی دیگر بدون گشت و گذار برای پیدا کردن محصول خوب می توان از فروشگاه های معتبر خرید اینترنتی، تابلو قلمزنی اعلا را خریداری نمود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *