خاتم کاری از هنرهای اصیل و کهن ایرانیان است که با دقت و ظرافت بالا بر روی وسایل مختلف خصوصا نقره و مس انجام می شود. صندوقچه جواهرات خاتم کاری  نمونه زیبایی از صنایع دستی زیبا و ظریف است که توسط هنرمندان ایرانی انجام می شود و هر کدام نرخ و ویژگی مختص به خود را دارند و مصرف کننده می تواند متناسب با نیاز مصرف خود خرید و انجام دهد.  قیمت خرید این هنر زیبا بر اساس کیفیت آن مشخص می شود.

قیمت خرید صندوقچه جواهرات خاتم کاری

کاربرد صندوقچه خاتم کاری درب دار

کاربرد صندوقچه خاتم کاری درب دار  کاربرد صندوقچه خاتم کاری درب دار بسیار بالا بوده و امروزه به عنوان یک وسیله زینتی برای تزئین خانه از آن استفاده می کنند. تزیین دکوراسیون منزل با این صنایع دستی زیبا و ماندگار جلوه بیشتری به فضا می‌دهد به همین دلیل امروزه بیشتر مردم از این هنر زیبا استفاده می کنند.

 برخی از این صندوقچه  برای نگهداری جواهرات و یا لوازم آرایش استفاده می‌کنند که این امر بستگی به سلیقه افراد دارد. این محصول دارای درب کوچک بوده که به راحتی باز و بسته می شود و قفل که روی آن تعبیه شده سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی آن را قفل کنید. تنوع بالا در این لوازم تزیینی کارایی ان را گسترده تر می کند. 

 این صندوقچه بیشتر جنبه تزئینی دارد و در محیط های مختلف استفاده می شود. سطح بیرونی و درونی مقاومی دارد و نقوش مختلفی روی آن دیده می شود. 

فروشنده صندوقچه جواهرات خاتم کاری

فروشنده صندوقچه جواهرات خاتم کاری این فروشنده صندوقچه جواهرات خاتم کاری شده را به صورت تکی و عمده به دست مصرف کنندگان می رساند. فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین متنوع خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید.

فروشنده این صنایع زیبا و با کیفیت را در مدل های مختلف و با نرخ هایی متفاوت به مشتریان عرضه می کند. هر فروشگاه دارای فروشندگان بسیار است تا بتواند به راحتی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. در این مرکز، فروش مطابق نیاز و مصرف مشتری و به طور حضوری و غیر حضوری انجام می شود و مصرف کننده می تواند مطابق شرایطی که دارد اقدام به تهیه محصول نماید.

در خرید و فروش عمده چون در تعداد بالا محصول به فروش می رسد هزینه کمتری پرداخت می‌شود و مشتری می تواند از فروشنده تخفیف زیادی بگیرد. بازار فروش بصورت عمده از رونق بسیار بالایی برخوردار است و سود زیادی برای تولیدی به همراه دارد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *