قیمت خرید تابلو دیواری قلم زنی با توجه به این که تابلو در چه ابعادی می باشد متفاوت است اما به طور کلی این مرکز با  ارائه تابلو دیواری با کیفیت های بالا موجب جذب مشتریان بسیاری شده است. 

قیمت خرید تابلو دیواری قلم زنی

مدل های تابلو قلم زنی دیواری

مدل های تابلو قلم زنی دیواری   مدل های تابلو قلم زنی دیواری دارای طرح ها و ابعاد گوناگونی می باشند که هر کدام با توجه به اندازه و مواد به کار رفته در آنها دارای قیمت های گوناگونی نیز هستند. به طور مثال تابلو قلمزنی گل و یا آیه های قرآنی معمولاً جزء محصولات ممتازی به شمار می‌ روند که دارای قیمت های بیش تری به نسبت دیگر انواع این محصول می باشند. این تابلوها همچنین دارای حلقه آویز به همراه شیشه و تخته پشت قاب هستند که می‌ تواند یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن ها به شمار رود.

این تابلوها می تواند یک هدیه منحصر به فرد برای افرادی باشد که تازه ازدواج نموده یا دارای خانه شده اند. در مورد قلم زنی باید عنوان شود که یکی از هنرهایی می باشد که کار اصلی آن نقش زدن بر روی اشیای فلزی است که این کار نیاز به یک ظرافت دقت و حوصله بسیار بالایی دارد. معمولا یکی از رایج‌ ترین طرح‌ هایی که همچنین جزء پرفروش ترین های این محصول می باشد تابلوهای طرح آیه های قرآنی هستند. استفاده از این تابلو ها در منازل می تواند جلوه بسیار خاص و زیبایی را برای دکوراسیون منزل شما به ارمغان آورد.

هنرمند های داخلی کشورمان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین حوصله و دقت بسیار تابلوهایی را تولید نموده اند که دارای طرفداران بسیاری هم در بازارهای داخل و هم در بازارهای خارجی هستند. در واقع فروش این محصولات در دیگر کشورها می‌تواند موجب معرفی هنرهای اصیل ایرانی در سراسر جهان گردد.

ارائه تابلو دیواری قلم زنی

ارائه تابلو دیواری قلم زنی ارائه تابلو دیواری قلمزنی در طرح ها و شکل های گوناگون و همچنین جنس های متفاوت موجب شده است که افراد بسیاری که قصد خریدن این محصول را دارند به این مرکز فروش مراجعه نموده و تابلوهای قلمزنی را با کیفیت های بالا خریداری نمایند.

لازم است عنوان کرد که تمامی این تابلو ها دارای کیفیت های بالا بوده که از نقش و نگارهای برجسته بسیار زیبایی برخوردار می باشند. این فروشگاه به عنوان مرکز اصلی توزیع کننده انواع تابلو قلمزنی در کشور به شمار می رود که بیشتر فروشندگان تابلو از سراسر کشور به این نمایندگی مراجعه کرده و تابلوهای قلمزنی را با سایز ها و ابعاد گوناگون و همچنین قیمت مناسب خریداری می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *