امروزه برای قیمت تابلو خاتم کاری شده می توانید از طریق مراکز پخش در انواع متنوع و سایزهای مختلف به صورت عمده و تک فروشی در سراسر کشور اقدام نمود و این محصول با ارزش و گرانبها را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب خریداری کنید که دارای قدمت تاریخی زیادی بوده و نیز در رنگ های زیبا و شیک تولید می شود که دارای طرفداران خاص خود می باشد.

قیمت تابلو خاتم کاری شده

ویژگی های تابلو خاتم کاری طرح رستا

ویژگی های تابلو خاتم کاری طرح رستا هنر و صنعت خاتم کاری امروزه در کشور از جمله شهرهای اصفهان و شیراز از رونق و پیشرفت زیادی برخوردار می باشد که از مهم ترین ویژگی تابلو خاتم کاری طرح رستا، کیفیت و مرغوبیت این نوع محصول عمده منظم بودن و ریز نقش بودن طرح آن می باشد که می تواند در قیمت آن نیز تاثیر فراوانی داشته باشد.

از این هنر زیبا و محبوب استفاده های مختلفی می شود از جمله: به عنوان سوغاتی و نیز برای استفاده از عکس، لوح تقدیر، دست نوشته خوشنویسی، و غیره در انواع و اقسام مدل ها و طرح های زیبا به صورت ظریف ساخته شده اند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

این هنر سنتی زیبا توسط استادان ماهر و مشهور ایرانی در اصفهان و شیراز با توجه به مواد اولیه و ارگانیک مانند: چوب مخصوص عناب، گردو، راش و غیره و نیز استفاده از چند ضلعی های متفاوت به اشکال، مدل و طرح های گوناگون و همچنین استخوان شتر و فلز موزائیک کاری شده است.

همچنین برای تولید انواع گوناگون از ظروف خاتم کاری شده از ابزارآلات و وسایل مهمی استفاده می شود که شامل: سوهان، رنده، اره ها و غیره می باشند که عدم وجود هر کدام از این ابزار آلات می توانند به کیفیت محصول آسیب وارد کنند که همه ابزارآلات لازم بوده و نیز در تولید این محصول عمده بسیار ضروری می باشند.

ارائه انواع تابلو خاتم کاری شده

ارائه انواع تابلو خاتم کاری شده

خاتم کاری علاوه بر جنبه مصرفی دارای جنبه تزیینی و صادراتی بالایی می باشد که کیفیت محصول سبب افزایش تولیدات بیشتر این نوع محصول و هنر دست هنرمندان ایرانی است که با دقت بسیار زیاد و صحیح و نیز ظرافت بالا انجام شده که بسیار حائز اهمیت می باشد.

ارائه انواع تابلوهای خاتم کاری شده با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم نزد مشتریان صورت می پذیرد که در اشکال هندسی زیبا، در انواع مدل ها، تنوع در طرح ها و رنگ ها، جنس چوب خالص، دارای نقش و نگارهای شیک و جذاب و غیره و همچنین کیفیت بسیار عالی به اکثر کشورهای دنیا صادر می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *