قلمزنی یکی از فاخرترین هنرهای سنتی در بین ایرانیان است. با استفاده از این هنر انواع ظروف و تابلوهای زیبا توسط استادکاران خلق می شوند. یکی از پرطرفدارترین این محصولات، تابلو قلمزنی آنتیک است که ما قصد داریم به بررسی همه جانبه آن و ویژگی های کیفی مدل های جدید بپردازیم. همچنین مراکز فروش عمده و عرضه کنندگان آنلاین را برای خرید ارزان و مطمئن انواع تابلو معرفی خواهیم کرد.فروش عمده تابلو قلمزنی آنتیک

ویژگی های تابلو قلمزنی آنتیک

ویژگی های تابلو قلمزنی آنتیک در یک بیان ساده می توان قلمزنی را نقر کردن نقوش و طرح های مورد نظر با استفاده از چکش و قلم های فولادی تعریف کرد. هنر قلم زنی بر روی انواع صفحات، لوازم، ظروف و تابلوهایی از جنس نقره، طلا، مس، برنج، مفرغ و حتی چوب های متنوع انجام می شود. برای ساخت تابلوهای قلمزنی معمولاً هر استادکار سبک و شیوه مخصوص به خود را دارد.
تنوع سبک قلمزنی موجب خلق آثار و تابلوهایی نفیس با تنوع بسیار زیاد از نظر ظرافت کار، رنگ و حتی شیوه طراحی شده است. قلمزنی سبک ریزه کاری، برجسته کاری، منبت یا نیم برجسته، سبک عکسی و مشبک نمونه های از هنر قلم زنی هستند.
البته سبک قلم گیری نیز در بین هنرمندان بسیار مشهود است که از آن برای کنده کاری و حکاکی روی فلز مانند خلق تابلوهای مسی و برنجی استفاده می کنند. تابلوهای ساخته شده با این هنر، خصوصیات فنی و ظاهری متعددی دارند. بخشی از مهمترین ویژگی های تابلو آنتیک قلمزنی عبارتند از:

  • تمامی حکاکی و کار روی صفحه تابلو به صورت دستی صورت می گیرد.
  • تابلوهای قلم زنی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت بسیار مقاوم هستند.
  • امکان نصب آنها در محیط های اداری و خانگی وجود دارد.
  • در صورت کثیف شدن به راحتی و با انواع شوینده ها قابلیت تمیز شدن را دارند.
  • برای قاب این تابلوها می توان از قاب های منبت کاری نفسی استفاده کرد.

عرضه کننده تابلو قلمزنی آنتیک

عرضه کننده تابلو قلمزنی آنتیک همانطور که می دانید انواع تابلو قلمزنی آنتیک در شهر اصفهان و به دست استادکاران حرفه ای ساخته و پرداخته می شوند. تهیه و سفارش عمده آنها در برخی مناطق برای خریداران امری چالش برانگیز و اغلب هزینه بر و زمان بر است.
اطمینان از کیفیت و اصل بودن تابلو قلمزنی نیز حائز اهمیت است. از سوی دیگر کلیه خریداران به دنبال تهیه این محصولات با قیمت و نرخ های رقابتی هستند. با توجه به این موارد و امکان تهیه مستقیم و ارزان، فروشندگان و نمایندگان عرضه تابلو قلمزنی آنلاین در این مرکز به صورت تخصصی در زمینه فروش عمده و صادرات این محصولات فعالیت دارند. خریداران و فعالین داخلی و خارجی برای تهیه بهترین و جدیدترین تابلوهای قلمزنی اصفهان می توانند از طریق این مرکز اقدام به ثبت و دریافت سفارشات خود کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *