تابلو قلمزنی هنر اصیل ایرانی است. نقش و نگار زیبا و اصیل روی تابلوهایی از جنس چوب یا مس زیباترین نقش دنیا است. یکی از این طرح های زیبای قلمزنی، تابلو قلمزنی مشبک طرح وان یکاد می باشد. این تابلوهای زیبا علاوه بر نقش و نگار دیدنی آیه ی قرآنی هم روی خود حک دارد که تقدس همراه با زیبایی آن را بالا می برد‌. قیمت تابلو قلمزنی وان یکاد در مراکز فروش ما بسیار عادلانه است.

فروش تابلو قلمزنی مشبک طرح وان یکاد

نکات مهم قبل از خرید تابلو قلمزنی

نکات مهم قبل از خرید تابلو قلمزنی قلمزنی چیست؟ یعنی کشیدن تصاویر زیبا و حک کردن آن ها روی فلزاتی همچون مس و طلا و نقره، برنج بوسیله ی چکش و قلم.

برای ایجاد تصاویر قلمزنی باید ابتدا زیر سینی را با گچ یا قیر پر کرد تا در حین کار با چکش صدای کمتری بدهد و همینطور سینی سوراخ نشود و بعد تصویر مورد نظر را روی سینی طراحی می کنند و با قلم مناسب به انتهای آن چکش می زنند تا با شدت ضربه چکش تصاویر مختلفی روی سینی حک شود. قیرها را از سینی جدا می کنند و بعد روی طرح زغال سیاه می ریزند و سپس جلای سیاه تا شیار ها سیاه رنگ شوند. 

قلمزنی هنر مردان اصیل گذشته ایران است که بیشتر اساتید در شهر اصفهان و بعد شیراز آن را انجام‌ می دادند.

تابلوهای قلمزنی بسیار زیبا و شکیل هستند و طرفداران زیادی در تمام نقاط دنیا دارند.

با داشتن یک تابلو قلمزنی در منزل به دیوار خود زیبایی بی حدی ببخشید و دو هنر سنتی و کلاسیک را با هم در منزل داشته باشید‌.

از گذشته های دور ایرانیان و افراد زیادی در اطراف دنیا به آیه های قرآنی اعتقاد عجیبی داشتند و می گفتند بودن آیه های قرآنی در اطراف یا سر در خانه باعث جلوگیری از اتفاقات بد می شد. یکی ازاین آیه های قرآنی وان یکاد می باشد که باعث رفع چشم زخم می شود.

حال شما داشتن تابلو قلمزنی وان یکاد علاوه بر داشتن یک تابلوی زیبا در روی دیوار سوره ی قرآنی که باعث رفع چشم زخم می سود را هم خواهید داشت.

قیمت تابلو قلمزنی طرح و ان یکاد

قیمت تابلو قلمزنی طرح و ان یکاد این تابلو های زیبا که زحمت و تلاش بسیار روی آن ها انجام شده است و استاد قلمزن ساعت ها وقت خود را صرف درست کردن این تابلو کرده است قیمت بالایی نسبت به تابلوهای معمولی دارد ولی ما در فروشگاه خود این تابلوهای گرانبها را با قیمتی مناسب به شما عرضه می کنیم‌. 

جهت ثبت سفارش تابلوی مورد نظر خود به سایت ما سری بزنید و تابلوی دلخواه خود را انتخاب نمایید و بعد آن را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *