خاتم کاری یک هنر سنتی است که بدست افراد ساخته می شود که به این کار صنایع دستی گفته می شود. در انواع و مدل های گوناگون است و دارائی تنوع زیادی است. خاتم کاری قرار دادن اجسام سه گوش به صورت ماهرانه در کنارهم و ایجاد اشکال زیبا است که هرچه این کار ظریف تر باشد ارزشمند تر است.که یک نوع خاتم کاری به نام تخته شطرنج خاتم کاری است. فرشگاه فروش تخته شطرنج خاتم کاری در سایت عرضه می کنند.

فروشگاه فروش تخته شطرنج خاتم کاری

مدل های تخته شطرنج خاتم کاری

مدل های تخته شطرنج خاتم کاری مدل های تخته شطرنج خاتم کاری از چوب تشکیل شده است و در طرح ها و مدل های زیبا به وجود امده است که یکی طرح لب ستونی است و دیگری طرح لب گرد است و داری ۳۲مهره خاتم کاری شده و دو تاس دارد.

اگر شما طرفدار بازی فکری باشید از یک تخته شطرنج خاتم کاری شده که برگرفته از سنت های ایرانی است حس خوبی را برای شما فراهم می کند که این هنر یکی از صنایع دستی اصفهان است و جز پر کاربرد ترین خاتم کاری است که نظر جوانان را به خود جلب کرده است.

 هنگام خرید تخته شطرنج خاتم باید به یکنواخت بودن صاف بودن محصول دقت کرد وصفحه خالی از طرح نباشد قرینه بودن تمام شکل ها و خطوط بسیار مهم است. اگر اهل گردش وتفریح باشید به همراه بردن تخته شطرنج، سفر وگردش شما را دو چندان لذت بخش می کند و براحتی قابل حمل است و محکم و مقاوم در برابر گرما سرما است.

اگر ما بخواهید برای کسی که ارزش زیادی دارد یک کادو زیبا بگیریم ما به شما تخته شطرنج خاتم کاریرپیشنهاد می دهیم که بسیار زیباست و در خاتم کار بیشرین رنگی که استفاده می کند رنگ سبز، قرمز و سفید است.

مرکز خرید تخته شطرنج خاتم کاری

مرکز خرید تخته شطرنج خاتم کاری همیشه خرید محصول صنایع دستی اصیل و با کیفیت جز دغدغه های علاقمندان صنایع دستی است که مرکز خرید تخته شطرنج خاتم کاری از طریق سایت ها مربوط به آن این مشکل را حل کرده و تمام کشور عرضه می کند.

سایت ها این محصول را از تولید کننده به صورت کلی خریداری می کنند وآنها را باقیمت مقطوع وباکیفیت به صورت کلی و جزئی در اختیار مشتریان قرارمی دهند و ما برای خرید به مقدار دلخواه این محصول از طریق سایت ها به وسیله اینترنت سفارش می دهیم و سایت ها در کوتاه ترین محصول را در درب منزل تحویل می گیریم.

وقتی ما از طریق سایت خریداری می کنیم دست دلالان و واسطه ها از این امر کوتاه می ماند و یک خرید غیر حضوری و مطمئن را تجربه می کنیم

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *