فروشگاه فروش تابلو قلمزنی آنتیک انواع این محصول را به صورت عمده و یا جزیی ارائه می کند. یکی از بهترین و زیباترین هنرهای دستی و اصیل ایرانی هنر قلم زنی است. قلم زنی بر روی انواع محصولات مسی با کیفیتی عالی توسط هنرمندان اصفهانی انجام می شود. یکی از زیباترین انواع این محصولات تابلو قلمزنی می باشد که بسیار زیبا و جذاب می باشد و مشتربان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

فروشگاه فروش تابلو قلمزنی آنتیک

مشخصات تابلو قلمزنی آنتیک

مشخصات تابلو قلمزنی آنتیک مشخصات تابلو آنتیک قلمزنی چیست؟ تابلوهای قلم زنی دارای انواع طرح و مدل های مختلفی می باشند. در تعریف هنر قلم زنی می توان گفت این هنر به وسیله ابزاری مانند: قلم و چکش بر روی سطوح فلزی مختلف به ویژه مس حکاکی و کنده کاری می شود. یکی از زیباترین تزئینات برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده از تابلو قلمزنی آنتیک است که جلوه خاصی به محیط بخشیده و جذابیت آن را دو چندان می کند.
این تابلوها دارای ضخامت خوبی بوده و نوع اصل آن سبک نمی باشد،چرا که از ورق های ضخیم مس استفاده می شود. تابلوهای آنتیک در دو نوع دستی و ماشینی تهیه می شوند که نوع دستی آن قیمتی گرانتر و طرح و نقشی زیباتر دارد و نسبت به نوع ماشینی وزن بیشتری دارد.
از انواع تابلو قلمزنی آنتیک می توان به تابلو قلمزنی سه بعدی، تابلو قلمزنی طرح برجسته، تابلو قلمزنی طرح خطی، تابلو قلمزنی طرح گل و بوته، تابلو قلمزنی طرح شکار و … اشاره نمود. هر کدام از تابلوها آنتیک از نظر ابعاد و اندازه همچنین طرح و نقش متفاوت بوده و مشتری با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند محصول دلخواه را خریداری کند.

نمایندگی خرید تابلو قلمزنی آنتیک

نمایندگی خرید تابلو قلمزنی آنتیک نمایندگی خرید تابلو قلمزنی آنتیک را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید. در نمایدنگی ها معمولا خرید و فروش انواع تابلو به صورت عمده انجام می شود. یکی از مراکز خرید انواع تابلو قلمزنی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین شرکت می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. مشاوران شما را در انتخاب و خریدی بهتر راهنمایی نموده تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه کالای مورد نظر را تهیه کنید و بعد از ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال شده و صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد.
لازم به ذکر است که مشتری فقط به صورت عمده مبی تواند محصول مورد نظر را خریداری کند که قیمت مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *