فروشگاه عرضه تابلو خاتم کاری وان یکاد تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد. خاتم کاری از هنرهای سنتی و ظریف ایرانی می باشد. در این هنر نقش های مثلثی که به صورت موزاییکی و خیلی ریز هستند روی فلزات مختلفی مانند مس حک می شوند. این هنر زیبا در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران و با دستتان توانمند و هنرمندان عزیز کشورمان طراحی می شوند. با خاتم کاری می توان انواع تابلوها و ظروف تزئینی تولید کرد.

فروشگاه عرضه تابلو خاتم کاری وان یکاد

مشخصات تابلو خاتم کاری شده

مشخصات تابلو خاتم کاری شده

مشخصات تابلو خاتم کاری شده شامل گزینه های زیر می شود:

  • تابلو خاتم کاری در شکل و طرح های مختلفی تولید می شود و هر چه نقوشی که در طرح خاتم کاری ریز باشد محصول قیمت بیشتری دارد.
  • تمام سطوح خاتم کاری شده روی تابلو صاف و یکدست می باشند و هیچ کجای روی سطح خالی نمی باشد. که این نشان دهنده باکیفیت و با ارزش بودن محصول است.
  • با گذشت زمان رنگ روی تابلو خاتم کاری شده از بین نمی رود.
  • رنگ آمیزی روی سطح خاتم کاری ماهرانه و با ظرافت تمام انجام شده است.
  • تمام نقوشی که روی محصول انجام شده قرینه می باشند.
  • این محصولات استحکام و دوام بالایی دارند. به طوری که اگر تابلو ها از روی دیوار به زمین پرتاپ شوند. سطح خاتم کاری شده هیچ آسیبی نمی بیند.ِِ
  • روکش روی محصول ماهرانه انجام شده است و شما با دقت فراوان نمی توانید هیچ گونه عیبی را روی آن پیدا کنید. در صورتی که گرد و خاک روی این نمونه محصولات بنشیند شما به راحتی می توانید با یک دستمال تمیز و نمناک آن ها را تمیز کنید.

مرکز فروش تابلو خاتم کاری وان یکاد

مرکز فروش تابلو خاتم کاری وان یکاد

مرکز فروش تابلو خاتم کاری وان یکاد توانسته با عرضه این محصول در آمد فوق العاده ایی را کسب کند. شما می توانید با خرید تابلو های خاتم کاری منزل خود را زیبا و دلنشین کنید و حس آرام بخشی را به خانه خود تقدیم کنید. به طوری که تحقیقات روان شناسی نشان می دهد زیبایی منزل نقش مهمی روی روحیه و شاد بودن انسان دارد. 

شما با پرداخت هزینه بیشتر می توانید از این محصولات چندین سال استفاده کنید. علاوه بر این، این هنر سنتی به هیچ عنوان قدیمی و فراموش نمی شود. اما وسایل تزئینی دیگر ممکن است بعد از دو و سه سال قدیمی شوند و شما مجبور باشید دوباره هزینه ایی بابت خرید این نمونه محصولات پرداخت کنید.

شما می توانید برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان از این محصولات استفاده کنید. چون این محصولات ارزش اقتصادی هدیه شما را بالا می برند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *