آینه خاتم کاری یکی از صنایع دستی و هنری ایران محسوب می ‌شود که از زمان گذشته به صورت حرفه‌ای طراحی و تولید می شده و امروزه نیز در بازار به چشم می خورد. آینه خاتم کاری گرد علاوه بر زیبایی دارای مزایای دیگری هم هست و به همین علت استفاده از آن همواره در حال افزایش است. فروشندگان آینه خاتم کاری قیمت مناسبی را برای این محصول در نظر می گیرند. 

فروشندگان آینه خاتم کاری گرد

مشخصات آینه خاتم کاری گرد

مشخصات آینه خاتم کاری گرد اکنون به برخی از ویژگی ها و مشخصات اصلی آیه خاتم کاری گرد اشاره می کنیم تا تشخیص محصول با کیفیت و اصل به راحتی امکان پذیر باشد :

  • یکی از اصلی‌ ترین مشخصات آینه خاتم، استفاده از رنگ های روغن مختلف برای تزیین آینه ها می باشد. آینه خاتم کاری به دلیل  سبک هنری ای که دارد معمولا با این مواد سروکار زیادی دارد. رنگ های روغنی مورد استفاده برای تولید این آینه ها کاملا مرغوب و با کیفیت هستند و به مرور زمان نیز تغییری نمی کنند. 
  • ابعاد و اندازه های آینه های خاتم کاری با یکدیگر متفاوت است. آینه های خاتم کاری گرد بیشتر از سایر محصولات مورد توجه قرار دارند و به همین جهت تولید کنندگان این محصول را به صورت گسترده تری تولید می کنند. 
  • یکی دیگر از مشخصات اصلی و مزایای آینه های خاتم کاری قطر زیاد آینه و ضخامت آن است. به دلیل این که معمولا روی این نوع آینه ها کاری های هنری و دستی انجام می شود قطر بیشتری برای آنها در نظر گرفته می شود. به همین جهت احتمال آسیب دیدن این نوع آینه ها کمتر است. 

با توجه به این ویژگی ها و مشخصات، مشتریان می توانند محصول با کیفیت را به راحتی تشخیص داده و خریداری کنند. 

فروشگاه عرضه آینه خاتم کاری گرد

فروشگاه عرضه آینه خاتم کاری گرد فروشگاه عرضه آینه خاتم گرد این محصول را از راه‌ های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد و به طور کلی هدف فروشندگان ایجاد شرایطی است تا مشتریان بتوانند این محصول را با کیفیتی بالا تر و قیمتی مناسب تر خریداری کنند. 

خرید این آینه ها هم به صورت کلی و عمده و هم به صورت جزئی امکان‌ پذیر است. قیمتی که برای آینده خاتم کاری به صورت عمده در نظر گرفته می‌شود به طور کلی بهتر و مناسب تر از سایر روش های خرید می باشد و به همین جهت درست زیادی از مشتریان این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری می‌ کنند.

البته قیمت آینه خاتم کاری به موارد متعددی بستگی دارد و با توجه به این که این محصول یک محصول هنری است مراحل زیادی را طی می‌کند تا در اختیار مشتریان قرار بگیرد و قیمت محصول نیز وابسته به همین مراحل است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *