تخته نرد خاتم کاری از صنایع دستی معروف و زیبای هنرمندان اصفهان می باشد که علاوه بر هیجان بازی بر روی آن باعث بهت و حیرت و غرق شدن در این هنر زیبای ایرانی خواهد شد. فروشنده تخته نرد خاتم کاری این مجموعه می باشد که با تولید تخته نرد و شطرنج سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد و شما می توانید با مراجعه به آن سفارش خود را ثبت نمایید.

فروشنده تخته نرد خاتم کاری

جنس چوب تخته نرد خاتم کاری

جنس چوب تخته نرد خاتم کاری جنس چوب تخته نرد خاتم کاری از چوب مرغوب راش بوده و پروسه تهیه کردن آن طولانی می باشد.

در ابتدای کار، اسکلت آن را با چوب راش زیر سازی می کنند و بعد از خاتم کاری یک لایه پلی استر روی آن کشیده شده و بعد از خشک شدن به بازار عرضه می شود و در اختیار علاقه مندان این بازی و در عین حال هنر دوستان قرار می گیرد.

گاهی اوقات از استخوان، چوب و برنج در خاتم کاری استفاده می شود که کاربرد برنج می تواند زیبایی کار را دو چندان کرده و بر روی قیمت آن موثر باشد.

به دلیل دست ساز بودن انواع هنر های دستی از جمله خاتم کاری، امکان وجود اندکی تفاوت با نمونه های دیده شده وجود دارد که این مرکز با فراهم نمودن بهینه و سفارشی خاتم کاری، سعی در جلب رضایت مشتریان خود را دارد.

توصیه می شود که از چوب های محکم و مقاوم برای تولید این دسته از محصولات استفاده نمایید.

تخته نرد و شطرنج از چوب های ساده نیز تولید می شوند که از قیمت کمتری برخوردارند.

چوب هایی که برای تولید انواع تخته نرد استفاده می شود ابعاد مختلفی داشته و از نوع درجه یک و مرغوب می باشند.

این دسته از چوب ها در ابعاد مختلفی به کار گرفته می شوند و اندازه آنها تا حدود زیادی به اندازه تخته بستگی دارد.

مرکز فروش تخته نرد خاتم کاری

مرکز فروش تخته نرد خاتم کاری بسیاری از مشتریان به دنبال یک مرکز فروش تخته نرد خاتم می باشند. این مرکز با فراهم آوردن تنوع گوناگونی از تخته نرد ها اقدام به فروش و عرضه آنها با قیمت و کیفیتی مناسب و باور نکردنی نموده است.

فروش این دسته از محصولات به دو صورت عمده و جزئی می باشد که انتخاب روش خرید تا حدود زیادی تابع سلیقه و نظر مشتریان گرامی است.

فروش عمده آنها می تواند سود زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد زیرا قیمت نهایی محصول در هنگام عرضه عمده کاهش پیدا خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط فروش و ثبت سفارش محصول می توانید با کارشناسان مجرب فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *