فروشنده انواع قاب خاتم کاری شده را در طرح ها و مدل های متنوع و زیبا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به خریداران عرضه می نماید. انواع قاب خاتم کاری شده در کیفیت های مرغوب و اصل با هنرنمایی بیشتر به صورت دستی تولید می شوند که در طرح ها و مدل های زیبا و متنوع می توان آن را در مراکز فروش صنایع دستی خاتم کاری مشاهده نمود.

فروشنده انواع قاب خاتم کاری شده

تفاوت میناکاری با خاتم کاری

تفاوت میناکاری با خاتم کاری

هنرهای صنایع دستی خاتم کاری با میناکاری تفاوت دارد. خاتم کاری معمولا بر روی مس و چوب انجام می شود و معمولا بر روی  قاب ها و صندوق، شکلات خوری، آینه و … در جنس مسی و چوبی خاتم کاری شده تولید می شوند.

هنرهای صنایع دستی میناکاری نیز بیشتر برای ساخت انواع ظروف و جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد معمولا انواع ظروف های میناکاری شده از جمله کاسه، بشقاب ، گلدان، قندان و … تولید می شود که هر کدام از زیبایی و کیفیت مرغوبی برخوردار می باشند.

مواد اولیه در  ساخت انواع ظروف خاتم کاری و میناکاری متفاوت می باشد و معمولا مواد اولیه ظروف های خاتم کاری شده بسیار متنوع تر از میناکاری می باشد و می توان به چوب، مفتول های فلزی، صدف، پره، سریشم، لاک، استخوان و … اشاره کرد که انواع وسایل خاتم کاری را می توان با استفاده از آنها ساخت.

 از اصلی ترین تفاوت این دو هنر می توان به قیمت فروش آنها اشاره نمود که معمولا هنرهای خاتم کاری شده با وجود مواد اولیه مرغوب و اصل نسبت به هنرهای میناکاری گران تر می باشد.

هر کدام از این هنرها دارای ویژگی های زیادی می باشند که معمولا ظروف ها با هنرهای خاتم کاری و میناکاری در کیفیت اصل و مرغوب از ارزش بسیار زیادی برخوردار می باشند و معمولا یکی از صنایع مهم ایرانی در کل جهان به شمار می روند.

خرید مستقیم قاب خاتم کاری شده اصل

خرید مستقیم قاب خاتم کاری شده اصل

خرید مستقیم قاب خاتم کاری اصل از مرکز فروش صنایع دستی با قیمت های متنوع انجام می شود. فروشندگان برتر انواع مختلف قاب خاتم کاری شده اصل را در اندازه ها و طرح های مختلف به متقاضیان عرضه می نمایند و فروش آنلاین این محصولات را می توانید از طریق این سایت با قیمت مناسب انجام دهید و در صورت خرید آنلاین ارسال محصول به صورت رایگان به مشتری انجام می شود.

اگر قصد خرید آنلاین و اینترنتی از قاب خاتم کاری اصل را دارید می توانید از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما اقدام به خرید نمایید و اطلاعات لازم را نیز در زمینه خرید قاب و قیمت آن نیز کسب نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *