مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید عرضه کننده تابلو مسی قلمزنی شیراز می باشد و آن را که با ظرافت بی نظیری تولید شده و در نوع خود یک شاهکار به شمار می‌رود به دوستداران هنرهای سنتی ایران تقدیم می نماید. این تابلو حاصل قلمزنی های ماهرانه استادان چیره دستی است که در استان فارس به فعالیت مشغول هستند و با توجه به تجربه، دانش و مهارت فراوان خویش، زیباترین نوع این تابلوها را خلق کرده و در دسترس علاقمندان قرار می‌دهند.

عرضه کننده تابلو مسی قلمزنی شیراز

ابعاد انواع تابلو مسی قلمزنی

ابعاد انواع تابلو مسی قلمزنی هنر زیبای قلمزنی همانگونه که از نام آن پیداست، هنر کنده کاری و ترسیم نقوش زیبا و معروف بر روی فلزاتی مانند مس، برنج، نقره و حتی متریال هایی مانند چوب می‌باشد. ابزارهایی که برای این کار استفاده می‌شود عبارتند از یک قلم، یک چکش و همچنین مهارت دست هنرمندان ایرانی که با استفاده از تجربه فراوانی که از پیشینیان خود به ارث برده اند و خلاقیتی که در هنگام انجام این کار در طول سالها کار کسب کرده‌اند خلق می شود.
بر روی این قابلهای فلزی ساده، زیباترین و منحصر به فرد ترین نقش ها ترسیم شده و در اختیار دوست داران هنرهای سنتی و دستی ایرانی قرار می گیرند. از این تابلو های زیبا و باارزش می توان در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار استفاده کرد و از ظرافت و جذابیت با شکوه آنها لذت برد.
ابعاد انواع تابلو مسی قلم زنی با همدیگر متفاوت هستند و بر مبنای استانداردهای خاصی که در این زمینه وجود دارند طراحی می شوند. اما متداول ترین نوع این ابعاد عبارتند از:

  • 10*45
  • 30*40
  • 30*60
  • 50*70
  • 80*40

خرید عمده تابلو مسی قلمزنی شیراز

خرید عمده تابلو مسی قلمزنی شیراز این روزها خرید تابلو قلمزنی مسی که توسط هنرمندان شیرازی خلق شده و نقش و نگار زیبای پیدا کرده‌ است در میان علاقمندان به هنرهای سنتی کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارد؛ شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که قلمزنی که در شهر شیراز و توسط هنرمندان این منطقه انجام می پذیرد، دارای سبک طراحی منحصر به فرد خویش می باشد و با تابلوهایی که در شهر اصفهان و یا تبریز تولید می شوند تفاوت های خاصی دارند.
در سبک شیرازی قلم زنی به روش ریزه قلم بر روی سطوحی مانند فلزات نقره انجام می پذیرد و این امر از زمان زندیه در شهر شیراز متداول بوده است و انواع تابلوهایی که با نقش زیبای گل و مرغ و همچنین نقوش هخامنشی و ساسانی ارائه می شوند از جمله متداول ترین طرح‌های سبک اصیل و ماندگار شیرازی به شمار می روند که به عنوان یک شاهکار بی نظیر مطرح شده و جلوه خاصی دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *