هنر قلمزنی یکی از هنرهای دستی اصیل و زیبای ایرانی است که با ابزاری مانند چکش و قلم طرح و نقش های جذابی بر روی انواع فلزات مختلف ایجاد می کنند. یکی از این محصولات شیک و جذاب، تابلو قلم زنی وان یکاد است که طرفداران بی شماری دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. یکی از مراکز عرضه کننده انواع تابلو قلم زنی و ان یکاد همین شرکت می باشد که این محصول را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه می کند.

عرضه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد

مشخصات تابلو قلم زنی وان یکاد مسی

مشخصات تابلو قلم زنی وان یکاد مسی مشخصات تابلو قلم زنی وان یکاد مسی چیست؟ این تابلو یکی از زیباترین تابلوهای صنایع دستی ایرانی می باشد. این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه می شود. استفاده از فلز مس در هنر قلمزنی از دیرباز تا به حال مرسوم بوده است. با استفاده از این فلز می توان انواع نقش و طرح های شکیل و ظریف را روی تابلو پیاده کرد. تابلو و ان یکاد بین ایرانیان محبوبیت زیادی داشته و استفاده از هنر قلم زنی بر روی این تابلو مسی بسیار پسندیده می باشد.

این تابلوی ارزشمند به اشکال مختلف بیضی، مستطیل، دایره و در سایزهای گوناگون طراحی و ساخته می شود و مشتری بر حسب سلیقه خود می تواند محصول دلخواه را خریداری نماید. هر چه قدر دقت و ظرافت بیشتری در قرن زنی انجام شود، مسلما کاری ظریف تر و جذاب تر تولید شده و ارزش و قیمت آن هم بالاتر می رود. تابلوهای مسی قلم زنی در دو نوع دستی و ماشینی تولید و عرضه می شوند و نمونه دستی آن قیمت و وزن بیشتری دارد و از ورق های ضخیم مسی در تهیه آن استفاده می کنند که بر کیفیت کار تأثیر گذار می باشد.

فروشنده تابلو قلم زنی وان یکاد

فروشنده تابلو قلم زنی وان یکاد فروشنده تابلو وان یکاد انواع این محصول را به صورت عمده و یا جزبی در اختیار خریداران قرار می دهد و از فروش این محصول سود خوبی می برد. این روزها بازار خرید و فروش انواع تابلوهای قلم زنی به دلیل زیبایی بی نظیر و طرح و نقش های ظریف و جذاب این تابلوها بسیار داغ بوده و مشتریان استقبال زیادی نشان می دهند.بسیاری از آنها انواع تابلو قلم زنی را به صورت عمده تهیه می کنند.

امروزه انواع تابلو قلم زنی مسی در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین متریال و با بهره گیری از هنرمندان خلاق و توانا تهیه می شود که به دلیل مرغوبیت در داخل و خارج از کشور دارای طرفداران زیادی است و بسیاری از برندهای معتبر این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهای مختلف جهان صادر می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *