قلم زنی یکی از صنایع دستی و سنتی مردم اصفهان می باشد که حتما تا به حال اسمی از آن شنیده اید. تابلو قلم زنی مس یکی از معروف ترین صنایع اصفهان می باشد که با خاتم کاری و قلم زنی طراحی می شود. عرضه کننده تابلو قلم زنی مس این تابلو ها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم با قیمت مناسب یه بازار های داخلی عرضه می کند.

عرضه کننده تابلو قلم زنی مس

راهنمای انتخاب تابلو قلم زنی

راهنمای انتخاب تابلو قلم زنی  شما باید اطلاعاتی در مورد تابلو قلم زنی بدانید و راهنمای انتخاب و خرید این محصول را از قبل مطالعه کنید.

یکی ازمهم ترین راهنمای انتخاب تابلو قلم زنی اصل، وزن آن می باشد که معمولا این تابلو ها کمی سنگین وزن می باشند و دلیل آن استفاده از قلم زنی بر روی پلاک های مسی می باشد. هم چنین شما باید مس تقلبی و اصل را در استفاده در این تابلو ها تشخیص بدهید تا مورد سو استفاده از سودجویان نشوید.

 یکی دیگر از راهنمای خرید، ثبت اسم و امضای هنرمندان اصفهانی زیر تابلو های خود می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر از هویت این هنرمند با اطلاع شوید.

در خرید های اینترنتی باید به سایز و اندازه تابلو ها دقت کنید. معمولا طرح های کاربردی در این صنایع دستی بر گرفته از حالت های عرفانی و مینیاتوری و در بیشتر مواقع طرح های گل و مرغ می باشد که با ظرافت هر چه تمام تر با دستان زحمت کش هنرمندان اصفهانی حکاکی می شود.

تولید کننده تابلو قلم زنی مس

تولید کننده تابلو قلم زنی مس تولید تابلو قلم زنی کار بسیار سخت و دشواری می باشد و دقت عمل بسیار زیادی را می خواهد که این کار تنها به دست مردان اصفهانی بر می آید زیرا این شغل را از پدرانشان به ارث برده اند و تولید کننده تابلو قلم زنی با ابزار و وسایل مورد نیاز برای قلم زنی بر روی تکه ای از مس بسیار زحمت می کشد‌ و انرژی و وقت زیادی را برای یک تابلو می گذارد.

شما خریداران می توانید به صورت مستقیم با تولید کنندگان این محصول زیبا در ارتباط باشید و کالای خود را به صورت مستقیم در کارگاه ها و بازار های اصفهان تهیه نمایید.

از آنجا که قلم زنی کار بر روی تکه ای از پلاک مسی کار بسیار دشوار و طاقت فرسا می باشد قیمت این تابلو ها کمی گران و در عین حال بسیار زیبا و شکیل می باشد.

تولید کننده‌های تابلو مسی سایتی را برای مشتریان غیر بومی خود طراحی کرده‌اند تا آن ها هم بتوانند از این هنر زیبای مردم اصفهان خریداری کنند و لذت ببرند. شما با مراجعه به سایت معتبر ثبت و فروش این تولید کنندگان رفته و به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و قیمت ارزان تر تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *