تولید این محصول در مقدار زیاد و تناژ بالا انجام می شود. بنابراین تولید کنندگان بخشی از تولیدات خود را برای صادرات به کشور های همسایه مانند کویت، پاکستان، ترکیه، افغانستان و … در نظر می گیرند. صادرات تابلو قلمزنی خاتم از نظر اقتصادی برای کشور سودمند است و باعث رونق مالی می شود. قیمت تابلو های صادراتی کمی گران تر است. زیرا علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه های ناشی از گمرک و حمل و نقل به آن اضافه می شود و قیمت آن را کمی بالا می برد. 

صادرات تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری

تابلو قلمزنی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

تابلو قلمزنی مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

تابلو قلمزنی مرغوب دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است. این محصول یکی از هنرهای اصیل و سنتی ایرانی می باشد که در بخش های مرکزی کشورمان از جمله کرمان و اصفهان تولید می شود. 

این تابلو دارای تنوع طرح بسیار بالا، رنگ‌ بندی های زیبا و … می باشد. هم چنین دارای قاب خاتم کاری شده است که این امر باعث می شود جذابیت خاصی به تابلو داده شود و توجه مشتریان و خریداران جلب گردد. 

به طور معمول جنس این تابلو ها می تواند از جنس مس، برنز، برنج، طلا، نقره، فولاد و … باشد. بدیهی است که نوع ماده پایه و اصلی بر قسمت تابلو اثر می گذارد و آن را تغییر می دهد. 

تابلو های قلمزنی بیشتر مناسب دکوراسیون های سنتی می باشند. این محصول به راحتی با یکی از بخش های خانه مانند فرش ست می شود و یک دکوراسیون شیک و زیبا برای مشتریان به ارمغان می آورد. 

با توجه به این که تابلو قلم زنی به صورت کامل کار دست می باشد، بنابراین قیمت نسبتا بالایی دارد. این امر نشان دهنده ارزش بالا و اصالت کالا است. 

تولید کنندگان انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم

تولید کنندگان انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم تولیدکنندگان انواع تابلو قلمزنی با قاب خاتم تلاش می کنند تا از بهترین نوع مواد اولیه مانند فلز پایه، جنس قاب، پروسه ساخت و… استفاده کنند. هم چنین تلاش می کنند تا از بهترین طراحان و هنرمندان جهت طراحی و تولید محصول استفاده کنند تا کیفیت کار را بالا ببرند و یک تابلو شیک و زیبا به مشتریان ارائه کنند. 

این تولید کنندگان تلاش می کنند تا در عین تحویل دادن محصول مرغوب به مشتری، قیمت ارزان و مناسبی برای آن در نظر بگیرند‌. این امر باعث می شود خرید محصول برای همگان امکان پذیر باشد و تمامی افراد از زیبایی های این تابلو بهره ببرند. 

تولید کنندگان انواع تابلو قبل از ارسال محصول به بازار، آن را از نظر کیفیت چک می کنند تا تابلو دچار زدگی، خوردگی و یا شکستگی نباشد و یک محصول مرغوب و سالم به دست مشتری برسد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *