تابلو قلمزنی مشبک با قاب خاتم یکی از محبوب ترین کالاهای موجود در بازار کشور ماست که به دلیل جذابیت ظاهری فوق العاده ایده آل و حالت سنتی که یادآور تاریخ باستانی کشور ماست از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. یکی از دلایل بالا بودن حجم خرید این تابلوهاT تنوع گسترده آنها در طرح، رنگ، نقش و نگار و تنوع در سایز و ابعاد می باشد.

خرید تابلو قلمزنی مشبک با قاب خاتم

انواع سبک و ابزار هنر قلمزنی

انواع سبک و ابزار هنر قلمزنی تابلوی قلمزنی امروز عمدتاً به شکل های طبیعت یا حیوانات و تاریخ باستان ایران تولید می ‌شود. جنس این تابلوها از مس می باشد و همچنین روکش لعابی نیز دارند. جنس این روکش لعابی آنها هم به صورت لعاب نقره است و دارای سایزهای متفاوت نیز می باشند.

ابزار آلاتی که در هنر قلمزنی مورد استفاده قرار می گیرد شامل مفرغ، ورشو، برنج، طلا، نقره و مس می باشد که هر یک از این ابزار کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال مفرغ از ترکیب مس و قلع حاصل شده و باعث سفیدتر شدن و محکم تر شدن تابلو می ‌شود.

ورشو یک ماده مرکب از نیکل مس و قلع است و خاصیت مفتول شدن دارد هر یک از این اجناس در هنر قلمزنی نقش بسزایی خواهد داشت و اگر از نوع با کیفیت آن استفاده شوند، قطعاً این صنعت با پیشرفت شگرفی مواجه می گردد. با اشراف داشتن بر انواع تابلو قلمزنی می توان نوع با کیفیت آن را تهیه نمود.

فروش تابلو قلمزنی مشک اصفهان

فروش تابلو قلمزنی مشک اصفهان در فروش تابلو قلم زنی مشبک اصفهان یکسری از پارامترها به طور دقیق رعایت می‌ شود و رعایت شدن این پارامترها طبیعتاً با افزایش حجم فروش این اجناس، ارتباط مستقیم دارد.

این تابلوها با کیفیت فوق العاده ایده‌آل در اختیار مشتریان قرار می ‌گیرند و مبلغی که برای خرید آنها در نظر گرفته شده به نسبت کیفیتی که از آنها دریافت می ‌کنید، بسیار به صرفه و مناسب است.

همچنین تنوع طرح و رنگ این تابلوها به قدری زیاد است که مشتریان در هنگام خرید با دنیایی از این تابلوها مواجه خواهند شد.

یعنی می ‌توان عنوان کرد که تمام فاکتورهای مورد نیاز مشتریان برای ایشان تحقق یافته است و هیچ نگرانی از این بابت نخواهند داشت. حجم فروش تابلو قلمزنی مشبک اصفهان، نه تنها فقط در بازارهای داخلی، بلکه در بازار خاورمیانه نیز به رونق خیلی خوبی رسیده است.

از طریق صادرات این محصولات سود خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می گردد. صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور است و زمانی که صادرات یک مملکت به رشد خوبی برسد، به طور قطع اقتصاد آن مملکت نیز متحول خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *