تابلو قلمزنی باقاب خاتم، یک شاهکار هنری محسوب می شود. نصب این قاب اصیل و‌ سنتی، جلوه زیبای به منزل شما می بخشد. طرح هایی که با قلم زنی کشیده می شوند، نیاز به دقت و هنر بسیاری دارد؛ به همین جهت این تابلوها علاوه بر ارزش مادی، از ارزش معنوی بسیاری نیز برخوردار می باشند.

فروش عمده تابلو قلمزنی توسط هنرکارارن انجام می شود.

تولید کنندگان تابلو قلمزنی باقاب خاتم

قلمزنی یکی از بهترین صنایع دستی ایرانی

قلمزنی یکی از بهترین صنایع دستی ایرانی منظور از قلم زنی، کشیدن طرح روی فلزاتی از جمله طلا، نقره و مس می باشد. قلم زنی با کمک قلم و چکش انجام می شود و نیاز به مهارت خاصی دارد. تابلوهای قلم زنی با ظرافت و هنرمندی استادهای با مهارت کشیده می شوند. کشیدن تابلو قلم زنی و قرار گرفتن در قاب خاتم، این شاهکار هنری را زیباتر جلوه می دهد.

صنایع دستی ایرانی، نشانه فرهنگ و آداب و رسوم ما می باشند و حیف است که از آنها حمایت نشود‌. با خرید این قاب، نه تنها به زنده نگه داشتن فرهنگ ایرانی کمک کرده، بلکه جلوه زیبایی به منزل خود می‌بخشید. آوازه هنر ایرانی در سراسر جهان پیچیده و انواع تابلو قلم زنی به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد.

قیمت این تابلو ها به طرح، نقش و سختی کار بستگی دارد. توجه داشته باشید که نمونه های بی کیفیت این تابلو نیز در بازار وجود دارد و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اطمینان از کیفیت بالا از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید.

عرضه عمده تابلو قلمزنی

عرضه عمده تابلو قلمزنی تولید تابلو باقاب خاتم، امروزه توسط تولیدکنندگان هنرمند انجام می شود. به خاطر هنری که در این تابلو وجود دارد؛ نه‌تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم از بازار پر رونقی برخوردار است. برای خرید تابلو قلمزنی با قیمت مناسب، می توانید به صورت مستقیم و عمده این محصول را از تولیدکنندگان اصلی با قیمت ارزان تهیه نمایید.

دو روش برای خرید این محصول وجود دارد. روش اول، مراجعه حضوری به فروشگاه های مرتبط با فروش تابلو قلمزنی ‌‌و روش دوم خرید آنلاین از سایت های اینترنتی می باشد. خرید حضوری به دلیل وقت گیر و هزینه بر بودن، کمتر مورد استقبال خریداران عمده قرار می گیرد.

در خرید آنلاین، شما در هر زمانی از روز می توانید به سایت های معتبر سر زده و با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف ، یک خرید خوب داشته باشید. این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین سایت های اینترنتی در زمینه عرضه تابلو قلمزنی فعالیت دارد.

هدف ما ارائه انواع صنایع دستی با کیفیت با قیمت ویژه می باشد. جهت اطلاع از نرخ روز و مشاوره در زمینه عرضه داخلی و صادرات به کشورهای دیگر، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس از ثبت سفارس، در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *