ارائه کننده تابلو قلمزنی وان یکاد انواع مدل های این تابلو ها را در طرح ها و سایز های گوناگون که متناسب با سلایق تمامی مشتریان طراحی شده است در اختیار بازار و فروشگاه ها قرار می دهد و با معرفی محصولات در وب سایت اینترنتی، خرید آسانی را برای تمامی متقاضیان رقم می زند. شما می توانید تابلو قلمزنی دلخواه خود را به راحتی بیابید و این تابلوی نفیس را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

ارائه کننده تابلو قلمزنی وان یکاد

طرح های تابلو قلمزنی وان یکاد

طرح های تابلو قلمزنی وان یکاد تابلو قلمزنی و ان یکاد اثری بی نظیر و خارق العاده است که نشان از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی دارد. تلفیق هنر خطاطی، نقاشی و قلمزنی در این تابلو ها ارزش زیادی به آنها بخشیده است. تابلو های وان یکاد علاوه بر جنبه تزئینی دارای جنبه معنوی فراوانی هستند و از قدیم الایام طرفداران زیادی دارند.
طرح های تابلو وان یکاد شامل طرح های خطی، گل و بلبل، نقوشی از آیات قرآن کریم، نام ائمه، و … می باشد که توسط استادان متبحر و خوش ذوق ایرانی طراحی و اجرا گردیده است.
ادغام گل و بلبل و سایر طرح ها با آیه شریفه وان یکاد زیبایی بی نظیری خلق کرده است که برای علاقمندان و هنردوستان بسیار مناسب است. ظرافت و دقت به کار رفته در این تابلوها و ترکیب رنگ های نقره ای، مشکی و بسیاری از رنگ های دیگر جلوه خاصی به آنها بخشیده است.
به کار رفتن مس سرخ به عنوان پایه طرح که با لعاب قلع قلمزنی شده است در کنار قاب شیشه ای که سبب حفظ آن در برابر آلودگی می شود علاوه بر زیبایی بی نظیر، از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و در یک کلام می توان گفت که کیفیت و اصالت این تابلوها مثال زدنی است.
طرح های تابلوهای قلمزنی وان یکاد به قدری متنوع اند که انتخاب را برای خریداران سخت می کند. در بعضی از طرح ها از پارچه مشکی جنس جیر در اطراف و حاشیه های طرح و در قسمت خاتم آنها از فلز برنج، استخوان شتر و چوب نارنج و گردو جهت قاب کردن استفاده می شود.

مرکز پخش تابلو قلمزنی وان یکاد

مرکز پخش تابلو قلمزنی وان یکاد مرکز پخش تابلو قلمزنی وان یکاد به عنوان یکی از مراکز ارائه کننده صنایع دستی در بازار با گردآوری مجموعه ای از آثار هنری و تابلوهای قلمزنی در طرح ها و ابعاد مختلف آنها را با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می کند.
این مرکز با دارا بودن تیم مجرب در صدد جلب رضایت تمامی مشتریان، انواع تابلوهای قلمزنی را به همراه گالری تصاویر و مشخصات و قیمت در سایت فروش درج نموده است و شما می توانید به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *